Martin Dendis lämnar AIK
Publicerad: 1 min läsning

AIK:s assisterande tränare lämnar klubben av personliga skäl.
– På grund av familjeskäl kommer jag inte att fortsätta i AIK, ett beslut som var tufft för mig att ta då jag skapat många fina relationer under min tid i klubben. Men jag är glad och tacksam att jag fick kriga för AIK tillsammans med ett bra ledarteam, samt tillsammans med spelare och folk inom organisationen. Det händer nu spännande grejer i AIK, samtidigt som bra människor redan finns på plats och det ska bli kul att följa AIK kommande säsong. Jag vill säga stort tack till alla för allt och stort lycka till på resan, jag kommer heja på från Slovakien, säger Dendis
Sportchef Niklas Persson om att Dendis nu lämnar klubben.
– Jättetråkigt för oss men full respekt för Martins beslut. Jag hade sett framemot att jobba med honom, han är en jätteduktig tränare och en grym person men återigen full respekt för hans beslut, vi önskar Martin all lycka till i framtiden, avslutar Persson.