Tack, Simon!
Publicerad: 1 min läsning

Herr
Det står nu klart att Simon Åkerström lämnar AIK.
Simon Åkerström kom till vårt AIK inför säsongen 2024/2025. Han noterades den grundserien för 37 poäng och var med det poängbäst tillsammans med Gerry Fitzgerald i AIK. Under säsongen som gick stod han återigen för 37 poäng i grundserien och slutade tvåa i interna poängligan bakom Scott Pooley.
Totalt har det blivit 117 matcher för Simon Åkerström i den svartgula tröjan och han har (slutspel inkluderat) noterats för 86 poäng.
Nu står det klart att det Simon Åkerström lämnar AIK och vi säger därför stort tack för insatserna i AIK och önskar Simon lycka till framöver.