Nu börjar hockeysäsongen
Publicerad: 1 min läsning

Efter några varma juliveckor är det äntligen dags för hockey. På måndag gör AIK sitt första ispass inför den kommande säsongen.
Väntan är snart över. På måndag startar hockeysäsongen. AIK tränar på Ritorps is klockan 11.00. Alla är självklart välkomna att se laget på is för första gången den här säsongen.
– Äntligen! Trots att man varit med länge i "branschen" finns det alltid ett starkt sug och en stor längtan till hockey i slutet av sommaren, säger AIK Ishockeys sportchef Daniel Rudslätt och fortsätter:
– Det ska bli kul att följa grabbarna den här säsongen. Vi har en väldigt bra och sammansvetsad grupp som kommer överraska många.