Studioprogram – Årsmöte 2021
Publicerad: 2021-07-17
Förra veckan hölls årsmötet i AIK Ishockeyförening, och livesändningen inleddes med ett studioprogram där styrelseledamot Alexis Wicklin tog emot Christoffer Malm, Anton Blomqvist, Jared Cipparone och Niklas Nestlander. I programmet lyftes frågor för att svara på hur verksamheten ser ut just nu, var vi är på väg och hur kommande säsong kommer att se ut. Se programmet i sin helhet här!

Hålltiderna i programmet finner du här nedan:

01:48 – Christoffer Malm berättar om lagbygget, satsningen för att ta hem Sampa och vad för trupp han vill bygga.

07:30 – Anton Blomqvist tillsammans med Christoffer Malm berättar vilka visioner de har och vilka avtryck de hoppas kunna lämna i AIK Hockey.

10:50 – Anton Blomqvist ger sin syn på den föregående säsongen, tanken med kommande säsong och vikten av att göra allting tillsammans.

19:10 – Jared Cipparone går kort igenom förra säsongen och ambitionen för kommande säsong, det nästintill klara lagbygget och vilka steg i utvecklingen som tagits för damlaget.

24:30 – Marknadschef Niklas Nestlander och Jared Cipparone diskuterar SDHL och damhockeyns utveckling i marknadsvärlden och vilka satsningar som görs framåt.

27:45 – Marknadschef Niklas Nestlander berättar dels om sig själv, samt den marknads-satsning som görs inom AIK Hockey med bl.a. partnerplattformar, lojalitetsprogram och vikten av ligaintäkter.

En rapport ifrån årsmötet kommer inom kort att läggas upp på aikhockey.se

AIK Hockey