Admotion: ”Är det bra för AIK är det bra för oss”

16 mars 2020 12:57

Det är många som vill visa sitt stöd till AIK Hockey. Drygt 10.000 fiktiva biljetter har sålts och företag väljer att teckna flerårsavtal med klubben. Admotion är det senaste företaget som väljer att teckna samarbete som sträcker sig över flera säsonger. – Om vi kan hjälpa till att skapa en trygg verksamhet för AIK Hockey så hjälper vi självklart till, säger Admottions VD, Andreas Dahlin.


Sedan företaget startades 2003 av nuvarande VD, Andreas Dahlin, har Admotion haft en tydlig vision- att bli en nischad leverantör inom rörelse med fokus på top klass service. Admotion agerar alltid utifrån deras värdegrund som består av medvetenhet, passion och nytänkande.

Admotion värnar det lilla företagets flexibilitet och tänkesätt. Detta gör dem mer effektiva och sätter alltid kunden i fokus. Tidssäkra leveranser, tydlig och snabb återkoppling och att alltid sträva efter överträffade förväntningar är ledstjärnan i verksamheten. Företaget är även en stolt partner till AIK Hockey och har tecknat ett flerårsavtal med klubben.

– Vi gör detta för att vi vill hjälpa AIK och samtidigt även dra nytta av den exponering man får av att synas med klubben. Det finns således både supporter- och affärsmässiga anledningar till att vara en del av AIK Hockey, säger Andreas och fortsätter:

– Vi har varit partners till klubben under en längre tid och vi är väldigt nöjda över samarbetet. Allt från kommunikationen, hospitality och den uppskattade företagshockeyn till Nätverket.

Mats Thelin är glad över engagemanget och hoppas fler ser fördelarna med att teckna fleråriga avtal.

– Admotion är en trogen partner och precis som Andreas säger är detta något som ger oss en stabil plattform när fler väljer att teckna avtal över flera säsonger. AIK Hockey är stolta över att Admotion har valt att skriva ett längre avtal med klubben.

Läs mer om admotion ››